Skip to content

Opo iki

Pertamane aku bingung, arep nggawe blog iku gawe opo. Trus ta’ pikir-pikir, sebagai arek Gresik sing sejati (cie…h) enak’e gawe blog khusus gawe ngawasi lan ngomentari kutone dewe… yo paling gak iso nyumbang pikir gawe apik’e kota iki….

Wong Gresik sing seneng cangkruk nang warung kopi gawe jandonan ket isuk sampek dalu, malah sering sampek gak turu. Yo koyo ngono lek dadi wong Gresik. Tapi cak, piye lek saiki jandon’e gak nang pinggir dalan, tapi nang ngarep’e internet? wah lak asik iku!!

Pengen ngopi, yo nggaweo dewe. Lek ngopi tulisan yo monggo. Melu jandon? monggo….

37 Komentar leave one →
  1. Januari 8, 2014 7:33 pm

    superjos ae wes kanggo sg nggawe web iki ..

  2. yayak69gresik@gmail.com permalink
    Januari 4, 2014 11:00 pm

    sing pingin pasang speedy ayooo mumpung ada diskon………
    paket 512 kbps harga 125, pkt 1m= 250, pkt 2m=485, pkt 3m=695….harga sewaktu2 bisa berubah sesuai kebijakan area telkom setempat
    segera hub yayak
    office marketing 0313985800
    03171123669/082141411669
    cukup tlpn wae rek konco2 sing moro nak omah sampyn ok …salam gawe kabeh arek sak kecamatan kab gresik…
    ayooo reeek ojo kalah karo negoro liyane it adalah sumber segala informasi lan sak sembarange…merdeka

  3. idawahyuni permalink
    September 7, 2012 1:07 pm

    apapun kalian bilang gresik tetap is the best……walau aku berkali kali ikut cpns gak keterima.emang sdh nasib harus kerja dikota,ninggalin gresik.padahal sayang sekali aku gak iso mempraktekkan ilmuku dikotaku sendiri.aku pingin ngerti gimana carae iso ketrima pns di gresik yo rek……

  4. yanto permalink
    Mei 17, 2012 12:52 pm

    saya mnta tlg tmen2 dblog ini.saya khlangan mbil truck dgn npol S 9209 UN THN 03. KBIN DPAN ADA TLSAN DELA LENY.BAK WARNA UNGU/MERAH ADA TLSAN SUMBER MAKMUR.Bila tmen2 ada yg menemukan pasti ada imblanx.ato hbngi saya dnope 085648170382 mtur thankyu sblumnx.

  5. yanto permalink
    Mei 17, 2012 12:44 pm

    tes

  6. sampurna permalink
    Januari 23, 2012 4:01 am

    sip masio awak dewe wong deso yo kudu ngerti internet,wong tani yo harus kudu ngerti internet ben hasile panen melimpah…aku setuju cak…

  7. Oktober 31, 2011 4:41 am

    hallo wong pangkah ayo podo ngerteni sejarahe wong pangkah zaman biyen kanggo contoh urip

  8. Februari 25, 2011 7:56 am

    saya yakin semua memiliki talenta untuk memajukan gresik….so..talenta harus berjiwa bersih tanpa tendensi…semua berharap kota ini sebagai kota santri yang modernis tanpa meninggalkan unsur norma.
    namun, saat ini sebaliknya anutan masyarakat ( anggota dewan Pusat ) lagi eker2an rapat dan rapat untuk perbaikan ” menurut mereka” namun, mereka tidak sadar bahwa talenta tersebut telah menggerogoti negara sedikit demi sedikit. dan mereka “praduga saya” adalah mencoba K*****I MASSAL.

  9. Desember 2, 2010 1:42 pm

    sip cak, pokoereang yo melu bae

  10. November 2, 2010 3:17 pm

    poro dulur awk’e dewe iku kudu golek solusi sing iso dadi kenyataan ojok saling ber stagment lio2……satukan hati dalam jiwa gresik dulur……( surabaia )

  11. Oktober 14, 2010 12:41 am

    Gresik harus lebih baik dari yg kemarin di semua semua bidang baik pembangunan fisiknya maupun rohaninya

  12. Ricki Wahyu permalink
    Oktober 4, 2010 1:05 pm

    mugo mugo bupati seng anyar iso mbangun gresik dadi sing luwih uapik,

  13. Juni 6, 2010 10:25 am

    yo ojo ngono lah ……

  14. Juni 6, 2010 7:30 am

    enak ndi cak,GRESIK d jual ae nang AMERIKA…..ben di bangun sing uapik ngonoloh

  15. Oktober 28, 2009 1:20 pm

    kota santrine dereng sempurno,sik akeh areh kekurangane,contone warung 5 watt…he..he..he..100X

  16. Januari 3, 2009 6:49 am

    Kritikane opo cak? Masalah dala rusak, angel banyu, akeh sampah nduk alun2 ta opo sing membangun..

  17. Desember 22, 2008 5:34 am

    wes sing penting piye carane ndadekno Gresik berhias iman tenan, ora cuman dadi hiasan tok…

  18. Desember 8, 2007 4:06 am

    @ semuanya : ayo rek ga usah ngeributno nggawe web-weban opo blog…podo ae..SING PENTING TUJUANE PODO APIK’E
    nek masalah isine, ga popo sementara njupuk teko sumber liyane sing penting iso dipertanggungjawabkan!!! mari ngono yo yaopo carane awak dewe gawe media yang bisa ngasih kontrol untuk pemerintah gresik demi kemajuannya…

  19. Desember 4, 2007 6:59 pm

    Walah, gak athik web-web-an. Masiha nggehe blog, sing penting isine akeh (e, kliru – akeh sing ngisi) mbik manfaat ge mbangun Nggresik. Lak ngono tah?

  20. ahmadfk permalink*
    November 25, 2007 6:48 am

    Iyo mas…berita’e iku sik njuput-njuput tok….
    Tapi gak njiplak mas…soal’e tak tulis sumber’e….

    Lek nggolek berita dewe gak sempet…..
    mungkin gak suwi arep ta’ gawekno website sing resmi isine berita Gresik..dadi gak bentuk blog….

    Tapi sik dalam proses…

  21. ahmadfk permalink*
    November 25, 2007 6:46 am

    Pemkab Gresik wis duwe forum resmi. Alamat’e nang http://www.gresik.go.id/forums

    Sing melu nimbrung yo akeh kok…

  22. joeandcoke permalink
    November 24, 2007 6:23 pm

    ngene ae … mending gawe web koyok arek malang forum seluruh kotae aku iki ngiri kok arek gresik gak ono inisiatif koyok arek malang iki alamate arek malang http://www.forum.ngalam.org

  23. November 24, 2007 3:40 am

    *lompat dari ziegrusak*

    sayang beritane njiplak Jawa Pos Radar Gresik, eman temen, lha ayo mbikin berita dhewe yang penting orisinil!

  24. reeyo permalink
    November 21, 2007 6:53 pm

    paling gara2 wong kono senengane janji2 terus mbenjeng (besok) cak tak parani. hehehe

  25. November 21, 2007 9:26 am

    Salam dewe…..
    Jeneng Benjeng iku piye asal-usul’e mas…? ero tah peno?

  26. November 20, 2007 6:19 pm

    ayo mbangun gresik nek tambah maju…
    salam teko mbenjeng…

  27. reeyo permalink
    November 20, 2007 4:08 pm

    ahmadfk, di/pada November 15th, 2007 pada 1:00 pm Said:

    Yo gak popo ngritisi rek tapi jo katek ngelokno….tapi nek ga gawe loro ati lak ga popo tah hehehe (guyon cak) lah iku aku moco nang Kritik untuk Gresik

  28. reeyo permalink
    November 20, 2007 4:02 pm

    udah pasti semua daerah punya potensi (potensial) masalahnya bagaimana menggarap secara optimal, nek menurut peno emg potensi kota gresik opo seng kudu digarap lebih optimal lagi biar kota gresik tidak hanya terkenal dengan panas dan kurang banyu??

  29. ahmadfk permalink*
    November 15, 2007 1:00 pm

    Yo gak popo ngritisi rek tapi jo katek ngelokno….

    Sak temen’e Gresik iku yo potensial, tapi kurang digarap optimal wae….

  30. lambat permalink
    November 13, 2007 7:22 pm

    emg kota gresik kudu di kritisi biar pak bupatinya kiai tapi kotanya kok semakin tidak santri, di web pemkab aja gak ada sama sekali data2 tentang pondok pesantren yang sebenarnya jadi aset kota gresik

  31. ferdi permalink
    November 13, 2007 7:06 pm

    eh tapi ancen kota gresik iku kok gak iso seapik kota2 liyo padahl tonggo2ne apik2

  32. ferdi permalink
    November 13, 2007 7:04 pm

    wah ketemu wong gresik nang kene kok melas kabeh rek, nek di woco wong sak indonesia di kiro gresik iku kota tertinggal hahaha. aku iki yo wong gresik buka2 nang kene cari kabar seng bahagia kok nemu melas2 tok kurang banyu terus

  33. ahmadfk permalink*
    Oktober 28, 2007 11:55 pm

    Iyo mas emang tambah panas wae nggresik iki, opo maneh atine wong-wong’e, tambah panas maneh!
    Aku malah wingi (wes sa’ wulan be’ne) gak adus-adus pekoro banyu PDAM gak metu-metu…

    • baxu permalink
      September 27, 2010 3:28 pm

      gresik is the best peeeeeeeeeeeek

  34. Oktober 28, 2007 8:39 am

    nggresik tambah panas rek!! dadi ga kerasan muleh neng kono, tandurane garing dek jarno ae…
    hehehehe…salam kenal ahhh…ketemu lagi ama orang gesik
    *jingkrak-jingkrak*

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: