Skip to content

Gresik iku…

48 Komentar leave one →
  1. Noor Indahwati permalink
    Januari 28, 2015 3:09 pm

    melok ngomen yoooo…. Gresik iku…pusat kotanya banyak warung cangkruk annya (yang penting cangkruk meski cuma beli krupuk…duh duh….), kalau ramadlan ramai bis lalu lalang (sobo wali soale…), akeh pasare (pasar senggol, pasar bandeng, pasar sore….hehe) , morat-marit sampahe telecek an lek ape riyoyo,..(wes wes ..) ,

  2. Oktober 4, 2013 10:28 am

    Рассмотрение состояния научно-инновационной сферы в странах с рыночной экономикой и в Украине 3ipka.net

    В Украине аналогичные оценки за
    удельным весом передовых технологий в экономической
    динамике с начала реформ представлены фрагментарно.

    Научно-технологическое развитие отдельной страны обусловливается,
    прежде всего, действующими в ней приоритетами, средствами их свершения, которые измеряются
    результатами и масштабом их использования.

    При формировании ориентиров научно-инженерного развития для создания многообещающого производственно-технологического потенциала
    значительную роль играет общегосударственная научно-техническая политика, который разрабатывается в рамках стратегии национального и
    межнационального развития (например, Европейский Союз).

    Возможность реализации инновационной стратегии развития экономики Украины прямо зависит от основанных государством надобных
    и достаточных условий и способов их поддержки как на
    государственному уровне, так и на уровне субъектов экономики и житель страны.

    Важным шагом в реализации
    ресурсо-инновационной стратегии будет признание государством нужды перехода к инновационному развитию экономики, определение целей стратегии, основных условий
    и последовательности действий при ее
    реализации, а также желаемых результатов.
    Житель и предприниматели должны сформировать социальный заказ правительства, а государство выработать
    необходимый механизм по его реализации.
    Государство при разработке стратегии непременно должна опираться
    на сохраненный потенциал отечественной науки,
    поскольку реализация активной инновационной
    политики возможная только на основе национального научного потенциала.
    Для этого государство должно отказаться
    от безразличного отношения к роли и
    месту науки в развитии экономики, перейти к общей разработке
    с научным обществом стратегий развития Украины и их комплексной экспертизы,
    При этом потребуется изменить негативное отношение населения страны к науки и новых технологий, увеличить престиж работы ученого, обеспечить приток молодых кадров в
    науку.

    Отношение власти к науки
    Правительство формирует и реализует свою политику, опираясь на плоды науки.

    Наука не является основой формирования государственной политики.
    Доля бюджетных ассигнований в финансировании инновационных работ.

    Для перехода отечественной экономики
    к активному инновационному
    созреванию необходимая государственная поддержка освоению новационных технологий.
    Государственную поддержку в освоении должны получить только те
    технологии, которые явным образом
    лучше существующих и одновременно
    имеют многоцелевой, многоотраслевой характер
    применения, а технико-экономические характеристики за всеми показателями превосходят отечественные аналоги.
    такой вид поддержки возможно делать через образование Государственной целевой программы,
    финансированной чем счет
    бюджетных денег.

  3. Juli 3, 2013 4:19 am

    Hi there! It seems as though we both have a passion for the same thing. Your blog, “Gresik iku | WARUNG MAYA GRESIK” and mine are very similar. Have you ever thought about authoring a guest article for a related website? It will surely help gain exposure to your blog (my site recieves a lot of traffic). If you might be interested, contact me at: nikole_ulrich@gmail.com. Many thanks

  4. Ysuf permalink
    Maret 13, 2012 3:11 am

    Kopi Giras… Met ULTAH kota gresik yg ke 525th, moga tambah maju, baik itu pendidikan,pembangunan n yg utama pelayanan kesehatan. Tak bisa dipungkiri bhwa gresik makin lebih baik, tp msh byk yg perlu diperhatikan oleh pemerintah gresik.
    1. Pelayanan Publik yg jauh dr kata cukup.
    2. Maraknya pertumbuhan warung remang remang
    3. Semrawutnya pengaturan lalu lintas
    4. Byknya Gepeng dan Anjal yg memadati kota.

    Setiap perkembangan sbuah kota pasti ada yg namanya efek negatif tp jgn sampai melunturkan Gresik sbg kota Santri… Gresik Harus Lebih Baik

  5. alif miqdad permalink
    Oktober 5, 2011 5:40 am

    gresik..kota beribu kenangan buatq..aq lahir di sumenep madura,kedua orangtuaq jg orang sumenep,umur 3 tahun kami boyongan merantau ke gresik,bapakq bekerja di dinas sosial gresik,dan kami mengontrak rumah di jlan kawaisanyar,deket bgt am sekolah SD q dlu,SDN Kawisanyar 1,TK q dulu di TK kodim..sungguh smpai skarang aq masih kangen gresik..9 tahun lebih aq dan keluargaku dsana..smpai kmi akhirnya bsa membeli rumah sendiri di perum griya suci permai blok fr no.5…kini aq dan keluargaku sudah balek ke tanah kelahiranq di sumenep,kmi pindah waktu aq smp habis cawu 1..bapak minta pindah dinas ke sumenep,smp q dulu di sltp muhammadiyah 1 gresik..dan aq menyesal pda saat pindah aq g sempat pamit ke teman2q..kini rumah di gresik ud dijual,dan kmi telah meninggalkan gresik..tp aq berkeinginan akan kembali lagi ke kota tempat aq menghabiskan masa kecilq…miss u gresik..

  6. banyu permalink
    Juni 21, 2011 3:22 pm

    wah…wah…sepurane dulur, jek tas ngerti nek ono blog nikie. hehehehe
    mugi2 gresik tambah siiip ae

  7. Februari 24, 2011 8:27 pm

    Dolor-dolor Ngge seng penting ngeten mawon lor, seng lali ngge monggo sareng-sareng di elengaken, mboten ngoten ta loooorr…. leres nupo mboten lor, !

  8. tono permalink
    Maret 13, 2010 6:30 am

    HUT GRESIK Speedy UNLIMITED MURAH………..Cuma Rp.135 Rb / bulan s/d Des 2010, gratis modem & setting lagi, info Hub: Sdr. Tono 03181534905 (Flexi), 085731002679 (GSM), buruan pendaftaran sampai tgl 16-03-2010, Berlaku untuk umum

  9. inessa permalink
    Desember 18, 2009 7:34 am

    ANGGER PODO BERSATU MENGKO DADI RESIK LAN ASIKK

  10. Kawi b.panggang permalink
    September 1, 2009 8:41 pm

    Kabeh kmentar buat gresik sifate mung olok2an tp ga enek kritise, kapan majune lek mung ngono2 wae. Mbok yo ayo gawe kmentar sing sifate mbangun ben iso maju, resik kotane yo apik dalane op maneh neng ndeso2

  11. wilus permalink
    Juli 2, 2009 2:56 pm

    Malam smuanya..
    Mw tnya neih mas & mbak, ada yg tau rute trayek angkot di Gresik?
    Setahu saya, angkot di Gresik tidak ada nomorna, hanya warna angkot saja yg membedakan rute trayek.
    Makasih atas bantuannya…

  12. wati permalink
    Juni 24, 2009 1:20 pm

    seep bwt gresik….

  13. wati permalink
    Juni 24, 2009 1:19 pm

    maju terus bwt GRESIK…..

  14. Anggun Luna Vanisha permalink
    Juni 24, 2009 1:17 pm

    Aku asli Jogjakarta,tapi aku pernah ke Gresik meskipun hanya sekali itupun Waktu aku ada praktek di RSU Dr SOETOMO Surabaya.Jika ku rasakan memang suasana na panas,ruwet dgn lalu lintas na,tapi aku kagum dengan orang2 na yg ramah,baik dan yang paling aku kagumi banyak orang yg beragama islam na,ibadah na sangat bagus patut klo di juluki Kota santri….

  15. Anggun Luna Vanisha permalink
    Juni 24, 2009 1:05 pm

    Meski gak tinggal nang gresik tapi…. aku seneng wonge akeh sing iman.

  16. sarnop permalink
    Juni 9, 2009 6:46 am

    pimpinane kudu mbuka matane,kupinge,cangkeme,atine,n dompete.iku baru gresik iso dadi apik.tapi nek didelok@ saiki kabeh podo wedi.koyok gak duwe nyali,wedi dipindah kursine.sing nyekel abang kabeh melu abang,ijo,kabeh melu ijo.gak popo,tapi ojo sampek kebablasan.JARE DEWE.

  17. rahadian permalink
    Mei 8, 2009 8:48 am

    opo jare uwong iku tetep gresik ku….

  18. Olan permalink
    Februari 23, 2009 3:02 pm

    Gresik sakjane iso luweh maju lho…

    Coba deloken sekitar wilayah Gresik, koyok kecamatan-kecamatane.

    Nek didelok teko pendidikane, sekolah-sekolahe lumayan OK.
    Misale salah satu contoh SMK Cerme. (www.smkcerme.com)

    Iso dadi pelopor memajokno pendidikan ndok sak wilayah Kabupaten Gresik.
    Dadi, selain nduwe julukan kota santri, mungkin nambah meneh gelare, yoiku kota pelajar…

    Yok opo rek, setuju ta…?

    Salam

  19. Februari 22, 2009 10:14 am

    Gresik=Goro-goro ora RESIK
    goro-goro ora resik imane, meskipun wis katam Qur’an lan mben jum’at yasinan nang kuburan mbah wali-wali tetep wae ngombenan lan medokan

    goro-goro ora resik imane kuto reget dijarne wae

    goro-goro ora resik imane, trotoar-trotoar nggo nggelar dagangane

    goro-goro ora resik imane trotoar-trotoar nggo masang baliho caleg ke

    hehehehe

  20. Januari 3, 2009 7:00 am

    Nek muleh sing enak yo mangan tahu tek sing lewat ngarep omah karo lontong balap stadion petro dijamin ngangeni

    • Juni 5, 2009 3:00 am

      pdo ca’!!!!!!
      kpan pean mulh nank gresk??????
      q traktiren mangn tahu tek k2 lntong blap,zoooo?????!!!!!

  21. redek permalink
    Desember 30, 2008 10:36 am

    saiki bimbingan belajar sedang booming nang gresik, sing arane Ganesha Operation, SSC, Ipiems, Primagama kabeh poll parkirane….. mugo2 arek2 iku sukses kabeh trus iso mbangun Gresik

  22. benn permalink
    November 9, 2008 4:10 am

    banyak komentar, banyak pemikir, banyak aktifis lintas disiplin, tapi jika otaknya politis maka tak akan tercapai tujuan bersama.

  23. November 9, 2008 3:24 am

    Ngerti JAMU GRESIK rek?
    iku JAnda MUda seGER lan reSIK

  24. Teguh permalink
    November 8, 2008 8:53 am

    howone puanas poll, polusine gak ketulungan. nek aku mulih nyambangi mas2 karo mbak2-ku pas riyoyo setaun pisan, kudu gak krasan wae, pingin ndang cepet2 balik. kringeten gak leren2, awak rasane kok kumus2. mari ados sik tetep kringeten ae… yek opo nek wis ngene iki….tapi elek2o ngono aku lahir ndik nggresik, molai sd sampek sma yo ndik nggresik iku.
    mugo2 keadaan nggresik iso brobah, gak perlu dadi sejuk koyok mbatu, paling gak yo rodo adem gak sepiro panas, karo sing paling penting gak polusi….

  25. Arief MR permalink
    November 8, 2008 2:22 am

    Gresik – NgGersik – Gersik …. ????

    Singkatane Geger Dhisik … Konon jarene nek apene mbangun utowo kerjobakti wis meti Geger Dhisik sak durunge kelakon.
    Tapi iku biyen rek …. Saiki .. emboh yo … wis suwe gak balik kampung se …

    Semoga makin maju ae yo Kota Gresik sak arek-areke ….

  26. Agustus 17, 2008 2:39 pm

    Gresik siki nonjolke warna ijo!!
    GU piye iki kalahan trusz….

  27. aliyulwafa permalink
    April 22, 2008 12:13 pm

    Kota santri??? opo iyo??? kok adoh-adoh, nDelok ndek bunderan GKB pas wayah bengi, op maneh pas malam minggu.

    santri opo gak? opo yo santri iku saiki singkatane wes berubah dadi keraSAN ndek warunge yuk misTRI.

    Syahdan, di sekitar pinggiran kota ngGresik ada sebuah warung kecil, mepet sama dinding sebuah pabrik mi instan. setiap saat menjelang kelelawar-kelelawar pongangan ribut keluar mencari pangan, di warung kopi yang usut punya usut ternyata penjaganya bernama yuk Mistri. ayu pancen wajah’e, mangkane arek-arek sing mulih tekan kerjo podho seneng mankal nyruput kopi ndek kono. gak cuman arek kerjoan thok seneng ndek kono, arek sekolahan, kuliahan ambek wong-wong liyane yo podho seneng, opo maneh yuk Tri seneng ngguyu ambek nyocos gak karuan huntrungane.

    Ngopi yo ngopi, tapi niyat liyane mesti ono sakliyane niyat ngopi kanggo ngilangi ngantuk, yo opo yo….?
    wes ah ceritane kedawan.

    Zin, kabare keopo…?

  28. April 17, 2008 8:00 am

    masiyo, arek e medeman abek wedoan lek malem jum,at podo ziarah nang makam2 karo dibaan, yoooo! dolll ?

  29. April 17, 2008 7:50 am

    saiki gresik dak koyo biyen mane,wis dadi kota mitropolis kok…! tambah maju,pokok e seng nyekel iku jujur hoooo!

  30. April 16, 2008 10:23 am

    masih warong seng dodol wedo yo arek e katam qur,an rek…..!

  31. April 4, 2008 9:37 am

    wis ta cak..
    ojok protes ae
    ayo bareng2 dibeneri kota gresik tercinta iki

    –salam cak teko perantauan–

  32. irul embek permalink
    Maret 24, 2008 9:41 am

    kasep mas :))

  33. Maret 24, 2008 5:17 am

    Gresik Berhias Iman…
    Tapi Kotane ga karu karuan… Akeh warung sing dodolan wedok-an ga dodolan kopi..

    Gresik Berhias Iman
    Tapi Wonge kakean dolanan.. sik akeh arek mendem ga karukaruan..

  34. Februari 1, 2008 10:18 am

    sek bajiran..nek numpak angkot jek wegah antrine..iso tekan nggone dadi telat ..nek diatur rapi kan iso enak lho cak..!!!

  35. Februari 1, 2008 9:19 am

    gresik iku koto jejer suroboyo…jejer lamongan

  36. echo23 permalink
    Januari 31, 2008 11:38 pm

    pernah denger jarene gegere resik..

  37. Januari 10, 2008 8:03 pm

    absen cak…
    teko mbenjeng iso ngritisi opo yo… wah arang nyangkruk, paling-paling ngopine nang warung remang-remang…🙂
    mugo-mugo iso ngisi (kontributor) nang kene…
    salam…

  38. Watuitem permalink
    Januari 4, 2008 9:04 am

    Apik elek yo tetep omahku, nggonku nggolek pangan, nggonku lahir, nggonku urip sampe saiki.

  39. ws.dharma permalink
    Desember 25, 2007 2:05 pm

    Nek menurut ku Cekak Cingkrange

    GreSik = Gremet-gremet aSik.

  40. Ghufron permalink
    Desember 12, 2007 12:29 am

    Nek kepengen gresik tetep dadi kota santri seng dak cuma lebel doang, dimulai dong teko kebersihan kotae,….seng wah kota sampah opo mane nok ngarepe pasar baru iku……..aduuuuuuh mampus deh.
    opo maneh nek wayah isuk arek sekolah ake seng cangkruk jam sekolah wah tunggu waktu ( B0m Waktu Lunturnya kota santri )

  41. Desember 10, 2007 1:06 am

    Ruwet lalu lintase..! semrawut…! Bingungno…! perhatekno ta…..misale aku numpak motor teko BCA Kartini ape nang kantor Swadaya…..kudhu muter nggak karuan…….Sing bener(usul iki rek) nang tengah prapatan Sentolang iku dike’i bunderan kanggo puter balik….dadine nggak mbingungno.

  42. Desember 4, 2007 6:49 pm

    Kota Santri, tapine wong-wonge gak ketok koyok santri blas…!!! (Mosok tah, ndhik Kota santri kok akeh warung remang-remang…)

  43. ahmadfk permalink*
    November 25, 2007 6:50 am

    He….masio gresik panas’e koyok opo wae..tapi aku sik seneng urip nang gresik….

    Yo…ben awan kipas..kipas…tapi sek lumayan adem timbangane nak tengah padang pasir…yo gak?

  44. November 24, 2007 3:35 am

    Puanas puollllllllllll…..
    Uedyan…. ngawur, semrawut, gak jelas, Nggilani pol!

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: